Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je pranks uithalen in Belgie/Antwerpen ?

Ik heb al een prank uitgehaald ( zie link) en ben van plan om een van deze dagen een deel 2 te maken.
Het probleem nu is al die aandacht op de clowncrimi's wil ik natuurlijk niet zomaar opgepakt worden.
Over het filmen is alles legaal ( heb nagecheckt) maar de voorbije dagen met de clowns begin ik te twijfelen.
Is er een manier waarop ik de politie kan verwittigen dat ik z'n prank wil uithalen? En eigenlijk al snel een antwoord krijgen ?

link: https://www.youtube.com/watch?v=0MhJnH4UOlA

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
690
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is een prank?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik weet niet of het mag maar ik vind het smakeloos vermaak die meisjes op de fiets hadden wel een ongeluk kunnen krijgen en het zou verboden moeten worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een prank is een grap uithalen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt henerike
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind het echt stom!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij kan het maar je mag niet met nep bloed want dat geeft vlekken op de grond en dat willen ze niet hebben maar zorg dat je mensen met kleine kinderen ontloopt want kleine kinderen krijgen er nachtmerries van hopelijk heb je voldoende informatie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding