Dit kan zijn doordat je nog geen update hebt geïnstalleerd voor snapchat.
Deze download je (bij android) in de appstore
Vaak doen mobieltjes dit wel automatisch
Veel apps daten hun app geregeld up.

Ook kan het zijn dat de andere mensen juist nog een hun snapchat moeten updaten.

Ik heb ooit gehoord dat het ook te maken kan hebben met verschillende softwares op je telefoon, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Er kunnen nog veel meer andere dingen de oorzaak zijn, maar dit zijn degene die ik weet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan komen omdat je vrienden hun Snapchat sluiten:

Sluit je een gesprek in Snapchat, dan verdwijnen de berichten. Wel kan je ervoor kiezen om een screenshot van de conversatie te maken.