Kan ik kaartjes kopen voor tomorrowland?

Aanstaande zaterdag start de verkoop van Tomorrowland voor Belgie. De stiefmoeder van een maat van mij woont in Belgie. Zij kan kan kaartjes kopen voor de verkoop van Belgie. Is het mogelijk dat ik als Nederlander via haar kaartjes naar Tomorrowland ga? Wij willen bij haar kaartjes gaan bestellen via haar bankpas maar we weten niet of hierheen kunnen omdat wij wel uit nederland komen.

Mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Tijdens de Belgische verkoop kun je alleen betalen met een Belgische betaalkaart (Mister Cash, Mastercard, Visa, PayPal of Maestro). Wie eigenaar is van een Belgische betaalkaart, kan dus een ticket aankopen. Je dient wel een Belgisch verzendadres te hebben (adres = opsturen van de bracelets). Indien je tijdens de Belgische verkoop in het buitenland verblijft kan je dus alsnog tickets aankopen met een Belgische betaalkaart.

De speciale voorverkoop wordt 40% van de totale capaciteit exclusief aan Belgen verkocht. De andere 60% worden later verkocht aan de Belgen en aan de rest van de wereld.

Toegevoegd na 1 uur:
Herstel, 50% van de beschikbare tickets zijn bestemd voor de Belgen.

Voor elk ticket moet bezoekersinformatie ingevuld worden
(voornaam, naam, email, geslacht en geboortedatum).
Bij het betreden van het festival is er een identiteitscontrole.
Hebt u een kaartje dat alleen bestemd is voor de Belgen en er blijkt tijdens de identiteitscontrole dat u niet de Belgische nationaliteit hebt, is er geen toegang mogelijk. Door deze personalisatie kunt u daarna het kaartje ook niet doorverkopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja de kaartjes kunnen we kopen op haar adres en betaalkaart. De kaartjes zijn persoonsgebonden staat op het internet. Kunnen wij als Nederlanders daar dan wel heen met de kaartjes op haar adres?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neen, helaas dat kan niet, het gaat ook om de nationaliteit van de bezitter van het kaartje.