Hoe breng ik mijn evenement via Facebook het best aan de man?

Heb een eigen pagina aangemaakt, evenals het evenement. Deel het op internet (nodig mensen uit met FB en zet het op de tijdlijn van relevante personen). Maar wellicht is er nog een truc die ik niet ken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Uitnodigingen zijn tegenwoordig eerder vervelend dan uitnodigend. (Kijk maar naar alle Candy Crush uitnodigingen)

Probeer de mensen het event te laten vinden, niet andersom. Ik heb geen idee wat voor event je hebt, maar je kunt bijvoorbeeld foto's plaatsen en hier vrienden van je in taggen (mensen die meehelpen etc...).
Veel mensen op Facebook zien berichten waarin hun vrienden zijn getagd, op deze manier komen zij je event tegen zonder dat dit opgedrongen wordt, en herkennen zij hierin ook nog eens hun vrienden.

Probeer ook andere berichten te plaatsen op de pagina van het event. Dingen als grappige plaatjes en filmpjes gerelateerd aan het event doen het altijd goed. Zodra mensen dit liken zal het ook automatisch gedeeld worden, zo ontdekken meer mensen je event.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze tips en tricks kende ik al.... Juist het taggen ervaar ik als zeer vervelend. Daar vraag ik namelijk niet om. Ik wil ook de privacy van mensen bewaren. Dus die neem ik niet over. Plaatsen van extra dingen in het event pas ik ook al toe. Bedankt voor de moeite.