Leuke spreuken, citaten en oneliner voor in op het toilet?

Vooral inspiratie of humor gezocht. Ben aan het verhuizen en wil een hele muur vol met grappige en inspirerende teksten.

Toegevoegd na 20 uur:
Ik sta ingeschreven bij de KvK

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

kijk eens op www.wijsheden.net
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Op de hyves "gevatte opmerkingen" staan zowel leuke(maar soms ook minder leuke:) spreuken en afbeeldingen. Ik moet er iig vaak om lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.leukespreuk.nl/
http://proeflokaal.web-log.nl/proeflokaal/2006/04/toilet_spreuken.html

Engelse wc spreuk:

"use me well and keep me clean,
and I never tell what I have seen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoorde er van de week een paar over lelijke vrouwen,van een paar boeren hier in de buurt.
Dames voel je niet aangesproken.

Ze was zo lelijk ,met een klauwhamer kun je haar niet lelijker maken.

Ze was zo lelijk,een hond zeikt er nog niet tegenaan.

Ze was zo lelijk,met de achterkant van een botte bijl sla je er tien uit een knotwilg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Laat hier uw laatste hoop maar varen."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik in deze dure tijden, closetpapier aan beide zijden.
Denk ook aan andermans belangen, door het gebruikte papier weer op te hangen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk niet bij het laatste vel, wie na mij komt die red 't wel.

Treat me well and keep me clean and I will never tell what I've seen.

Jongeman mag ik u bidden..
Niet op de rand maar in het midden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*In deze donkere hallen waar geen vogel zingt laat de mens wat vallen wat behoorlijk stinkt.

*Toen pissen, plassen werd, is het gezeik begonnen

*heren graag de bril omhoog, de dames die zitten graag droog.

*Bij ons op de wc zit een geit die in je kont bijt
mij heeft ie nooit gebeten want ik heb em op zijn kop gescheten.