Kan ik op de "Radio for Blackberry" app ook qmusic luisteren?

Ik wil graag qmusic kunnen luisteren op mijn Blackberry 8520, maar er bestaat geen qmusic app voor blackberry, en heb alle gratis radio apps al geprobeerd, er is een betaalde app, Radio for Blackberry, maar mijn vraag is dus; kan ik daar qmusic op luisteren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Bij die app weet ik niet, maar als ik radio wil luisteren ga ik altijd naar de site en luister ik het zo. Dus bijvoorbeeld op www.qmusic.nl en dan luister live. Zo deed ik het iig bij Skyradio