Serious Request 3FM worden alle aangevraagde platen gedraaid?

Wordt elke plaat die aangevraagd en gedoneerd wordt voor Serious Request in het glazen huis ook echt gedraait?
Er kan een plaat aangevraagd worden en er is dan een lijst op de site, met artiesten en nummers. Ik wilde iets wat er niet tussen stond, deze kon toegevoegd worden, dit heb ik gedaan. Maar deze plaat staat nu nog niet in de lijst van nummers die gekozen kunnen worden.

Een vrij onbekende plaat, dus ik vraag me af, gaan ze echt alles draaien wat aangevraagd wordt, of maken ze een selectie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Het beste antwoord

Nee, dit zou maanden duren dus is het onmogelijk.

Op de site zijn ze hier eerlijk over.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal worden alle liedjes die aangevraagd zijn gedraaid. Maar sommige niet; hele oude bijvoorbeeld of liedjes die niet gemakkelijk te vinden zijn. Maar meestal spelen ze dus alle liedjes die aangevraagd zijn. Hopelijk beantwoorde dit je vraag.