Wat is de achtergrondmuziek in de Top2000?

Tussen de muziek door, als de presentator aan het woord is, zijn er twee achtergrondmuziekjes. Eén van die twee, die je meestal hoort, is een cover van Overture van The Who, gespeeld door het Metropole Orkest (https://www.youtube.com/watch?v=-G4pbl530_s).

Nu vraag ik me af wat het tweede achtergrondmuziekje is. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
3.1K
Amadea
9 jaar geleden
Is dat die bossa nova?

Antwoorden (2)

Misschien 1 van deze twee?
- Raymond Lefèvre - Soul Coaxing (https://www.youtube.com/watch?v=ILFsdDcgwdQ)
- De themamuziek van Mannix TV show (VS) (https://www.youtube.com/watch?v=mznUMYY7YC8)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je reageert helaas niet op mijn vraag of het om de bossa nova gaat, maar ik ga dat nou toch maar als antwoord geven. Dat is de muziek die ook als tune werd gebruikt bij Tros Nachtwacht. Het heet "Minor bossa nova" en werd oorspronkelijk gespeeld door Laurie Johnson.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Amadea, Dit klopt, ik had je vraag nog niet gezien. Ik was gezellig met mijn gezin en heb geen tijd gehad om ieder half uur mijn mail te checken, anders had ik zeker even gereageerd. :)
Nu ik deze hoor realiseer ik me dat deze ook best een aantal keer voorbijkomt, maar het is niet de tune die ik bedoelde. Ik zou willen dat ik wat beter kon omschrijven welke ik wel bedoel, maar hij zit niet goed genoeg in mijn geheugen daarvoor. Toch bedankt voor de reactie!
Amadea
9 jaar geleden
Hallo Mitch, Als je naar de door mij gegeven Muziekweblink gaat kun je fragmenten horen van álle tunes. Hopelijk kan je daarmee herkennen welke het dan wel betreft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit had ik gedaan, ook daar stond het niet tussen