Hoeveel inwoners heeft Duckstad? Graag met bronvermelding!

Toegevoegd na 39 minuten:
Ik ben maar een eenvoudige striplezer, ik bedoel de fictieve stad in de stripreeks Donald Duck.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ik denk aan te nemen dat je Duckstad van Donald Duck bedoeld. In dat geval heet het Duck Universe, en Duckstad= Duckburg. De populatie 316.000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoeveel staat er.niet bij kar roer staan wel welke, je zou ze.moeten tellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar Duck een engels woord is heb ik stad ook maar even vertaald.

Kom dus op onderstaand antwoord.

Bij de volkstelling in 2000 werd het aantal inwoners vastgesteld op 427[1]. In 2006 is het aantal inwoners door het United States Census Bureau geschat op 402[2], een daling van 25 (-5.9%).
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Je begrijpt toch wel dat jamerrrr niet deze plaats bedoelt he..
Frimu2
12 jaar geleden
Ik ben hier niet de vraagsteller.
Die andere is fictief, en dus hoe dan ook verzonnen.
Powergen
12 jaar geleden
haha jah maar misschien is hij gewoon nieuwsgierig.. maar ach.. in principe is jouw antwoord wel goed :P.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol