Ik wil TV ontvangen in mijn slaapkamer maar ik kan geen antenne doortrekken. Kan dat ook draadloos ?

Als dat wel kan, wat heb ik daar dan voor nodig ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ja dat is wel mogelijk.
Op deze link staan voorbeelden van apparaten die draadloos tv kijken mogelijk maken.
http://www.eshop.nl/categorie/Beeld/Draadloos_TV_kijken.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies wat ik zocht. Thanks !

Andere antwoorden (2)

Heel simpel,neem een digitenne kastje,kost €8,95 pm :-)
Als er al digitenne in huis is kost een kastje €4 pm extra

Draadloos gaat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het zonder maandelijkse kosten wilt, dan is dat ook mogelijk. Er zijn draadloze antennezenders en ontvangers te koop. Sterker, ik heb ze nog liggen ook.
Die sluit je aan op b.v. een videorecorder of dvd, en je stuurt dat signaal draadloos door. Kan met beeld, muziek etc.