Waarom verloor General Grievous van Obi Wan?

Ik begrijp het niet.. Grievous had 4 lichtzwaarden en de kracht van een machine, hij kon zijn armen&handen supersnel ronddraaien.. en toch verliest hij.. kan iemand mij vertellen hoe dit kan? (ligt het bijvoorbeeld aan het feit dat hij niet force-sensitief is?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Tuurlijk was Grievous wel force-sensitief, anders zou hij toch geen Sith zijn?

Uiteindelijk moet het goede toch van het kwade winnen, we hebben het wel over Star Wars, he?
De goede midichlorians zullen uiteindelijk stiekem wel sterker blijken dan de kwade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grievous was niet Force-Sensitief, en daarom ook géén Sith..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron: In the episode "Lair of Grievous," Grievous says that he chose to have himself modified. Dave Filoni, supervising director of the series, says that George Lucas had his own ideas about Grievous's backstory, and that Grievous wanted to become a Jedi, but was unable to because he was not Force-sensitive. http://starwars.wikia.com/wiki/Grievous
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, ik zit fout. Misschien dat je zoiets beter op een Amerikaans Star Wars forum kunt vragen dan? De echte die-hard fans zitten toch daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1,2 en drie zijn toch de slechste star wars episodes die er zijn!
Alleen 4,5 en zes zijn de star wars movies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alles verbleekt bij 4, 5 en 6. Maar die zijn dan ook onderdeel van de magie van mijn kinderjaren.