Voor de GTST kijkers: Waar ging die fictieve Jef heen?

Ik kijk nooit GTST, maar ik zie af en toe het laatste stukje op vrijdag en op de een of andere manier zie ik dan genoeg om het nog gedeeltelijk te volgen ook.

Dus afgelopen vrijdag kreeg ik mee dat Jef in Brazilië is, wat mij dan weer enorm interesseert. Nu vroeg ik me af of het van te voren bekend was dat hij in Brazilië was? Zo ja, was het van te voren ook bekend waar hij in Brazilië naar toe ging?

Want:
1. Ik begreep dat ie een bergtocht maakte en in een ravijn gevallen is.
2. Ik begreep dat hij in de Jungle was, dus dan neem ik aan de Amazone.

Nu vraag ik me af of de Amazone hoge bergen met diepe ravijnen heeft, of dat het script van deze serie simpelweg gewoon niet klopt?
Of dat het allemaal nog duidelijk moet worden waar die precies heen ging?

Toegevoegd na 2 minuten:
(eventueel was die berg dan ergens in de Andes waar het kleine begin is van de rivier Amazone, maar voor zover ik weet is daar nog niet het regenwoud Amazone).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Jef en Tanja kenden elkaar nog niet zo lang, ze waren in korte tijd stapelverliefd op elkaar geworden.
Tanja ging een wereldreis maken en Jef zou haar een deel vergezellen. Niet helemaal omdat hij de Koning (zijn café) niet zo lang achter wilde laten.
Zo gingen ze samen naar Brazilië.

Tanja kwam terug zonder Jef. En wat er nou precies gebeurd is, is nog onduidelijk. Of ze nou echt verliefd is geweest en er is echt een ongeluk gebeurd, of er is iets anders aan de hand, we weten het nog niet zeker.
In ieder geval leeft hij inderdaad nog.

Maar waar ze precies geweest zijn en hoe hij gewond is geraakt, is nog niet helemaal duidelijk.