Waarom keert televisie serie flodder niet terug?

Ik had wel gelezen dat Armada Productions de rechten heeft met de serie. Maar kunnen die dan niet nieuwe afleveringen maken?

Toegevoegd na 12 minuten:
Op wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Flodder

Staat dat de serie zou terug keren. Maar door de rechten dit niet kon lukken.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ook hier http://vorige.nrc.nl/article1792500.ece
staat dat Flodder mogelijk terug zou keren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
word nu in de vooravond herhaald

Het beste antwoord

er worden geen nieuwe afleveringen meer gemaakt omdat coen van vrijberghe-de coninck is overleden, en de vertolker van johnny in de eerste 2 films (huub stapel) en meerdere leden van de originele cast niet meer willen meewerken aan een mogelijk nieuw seizoen flodder, want nelly frijda, lou landre etc. zijn ook niet de jongsten meer, en hebben geen zin aan nog meer afleveringen, ze hebben immers al 72 (geloof ik) afleveringen gemaakt

Toegevoegd na 9 minuten:
flodder zou meer afleveringen krijgen maar na dood van coen, en na het uitkomen van flodder 3 (die is uitgebracht nadat coen al was overleden) zijn ze niet verder gegaan met een andere vertolker van johnny, en anno 2011 zijn er nog steeds plannen om een vervolg te maken maar omdat een ander bedrijf te rechten heeft van het failliet verklaarde first floor features zijn de rechten alleen al een probleem, maar ook wil de originele cast niet meer meewerken, waarschijnlijk wegens leeftijd en uit respect voor coen, en flodder is vast lang zo populair niet (er word dan geen winst gedraaid) dan met de originele ''bekende'' cast