In theorie is dat mogelijk, je zult wel een klein beetje signaalverlies hebben doordat er een misaanpassing op de coax-aansluiting is.
Verder moet je bij een actieve antenne opletten dat als niet beide kastjes aanstaan de voedingsspanning van het ene kastje geheel of gedeeltelijk kortgesloten wordt door het kastje dat uitstaat.
Aansluiten op een passieve dakantenne met een deugdelijke splitter moet heel goed werken.

Toegevoegd na 39 minuten:
De afgebeelde antenne is te gebruiken, je zou hem alleen een kwart slag moeten draaien omdat hij hier voor horizontale polarisatie is afgebeeld.
DVB-T wordt verticaal uitgestraald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is perfect mogelijk, mits je voldoende signaalsterkte binnenkrijgt.
Als de antenne een actieve antenne is, die in het stopcontact moet, maakt dat in het geheel niet uit. Er zit een isolerende condensator aan de antenne, waardoor de coax draad altijd stroomloos is.