Hoe heet de Flikken Maastricht aflevering over een schietpartij in een school?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
13K

Antwoorden (1)

De aflevering heet Amok.
Op de straat wordt een jonge vrouw doodgeschoten en Eva en Wolfs zijn als agenten in uniform als eerst ter plaatse. De vader van de vrouw dreigt wraak te nemen op de moordenaar. Het spoor leidt naar een school, waar de rechercheurs polshoogte nemen. Als daar dan scholieren worden doodgeschoten, zijn Eva en Wolfs er dan ook als eerst.

Aflevering 65 en is uitgezonden op 1 maart 2013