Niet op uitzending gemist te vinden, maar waar kan ik een aflevering van Downton Abbey, van 30 juli, terugkijken?

Ik heb gegoogled, maar juist die aflevering van 30-7 kan ik nergens terugkijken. Ik hoop dat jullie een oplossing weten!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.7K

Antwoorden (1)

Ik denk dan dat het gaat om aflevering 1 van seizoen 3.
http://www.tvgids.nl/Shirley_MacLaine_komt_logeren/artikel/66277/
Die kan je hier kijken:
http://www.free-tv-video-online.me/internet/downton_abbey/season_3.html
Wel zonder NL ondertitel.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas, Heer! Ik krijg steeds een waarschuwing, en kan de site niet openen!
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Oh dat is wel kl*te, bij mij doet hij het wel :-( In Google Chrome.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké, bedankt! Het is wel de aflevering die ik bedoel! Aangezien, in mijn perceptie, een vraag niet meer bekeken wordt, als er een antwoord gegeven is, zou jij het vervelend vinden je antwoord te verplaatsen naar een reactie|? In ieder geval heb je een plus van mij, en mijn dank dat je me verder hebt geholpen!