Bestaat er een site waar je oude tv programma's kunt terugvinden?

Bijv. de voorgaande jaarlijkse Sinterklaas intochten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
9.8K

Het beste antwoord

Veel oude televisieprogramma's zijn terug te vinden op www.youtube.com. Daar zijn ze dan vaak geüpload door enthousiaste YouTube-gebruikers die hun favoriete televisieprogramma('s) op die site hebben gezet.

Als je op zoek bent naar een specifiek programma, dan kan je terecht bij het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum. Het programma dat je zoekt, vind je dan niet op een website, maar je kan een DVD bestellen. Het instituut brandt op jouw verzoek en tegen betaling een DVD met het televisieprogramma van jouw keuze. Deze wordt dan naar je opgestuurd. Je kan in het archief van het instituut zoeken naar jouw favoriete programma('s) via: http://zoeken.beeldengeluid.nl/internet/index.aspx
Antoni
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me een logische bron, nog niet geprobeerd maar zal zeker eens kijken.
Met dank voor de tip.

Andere antwoorden (1)

Kijk eens bij www.beeldengeluid.nl . Het archief van de Nederlandse omroep.