ik zoek een reclame van national geographic eind 2014 van meisje in zwart als zij voor bij loopt word ales donker en haar huis wordt zwartgeschildert?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik zoek die track van de reclame ( clasic music )

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
jc54
9 jaar geleden
Het was de reclame voor Hornbach. Van de muziek weet ik verder niets.
Amadea
9 jaar geleden
Gaat het om deze muziek?: https://www.youtube.com/watch?v=LGV35i-gGnE

Antwoorden (1)

Die muziek is speciaal geschreven voor deze commercial van Hornbach, en daarmee is de kans erg klein dat je de track gaat vinden.