Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke tv providers in nederland bieden rtl crime en 13th street en syfy aan?

eventueel in extra tv pakket mag..

Toegevoegd na 1 minuut:
ik ben ziggo echt zat, betaal 100 euro per maand, en kan vervolgens niet eens npo1,2, en 3 kijken, of rtl crime, dan maar opzoek na nieuwe provider, maar ik ben en blijf wel een crime gek, vandaar dat ik wel rtl crime, syfy en 13th street in tv pakket wil.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.3K
ronron1212
9 jaar geleden
Hoezo betaal je 100 euro per maand waarvoor dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ronron1212
Inderdaad... met het duurste pakket van Ziggo plus onbeperkt bellen kom ik nog 'maar' tot € 85,-
Ben benieuwd naar de reactie...
ronron1212
9 jaar geleden
en dan niet eens de Nederlandse zenders vreemd.
Ritsuka
9 jaar geleden
hoe kom je aan 100 euro?
ik weet dat UPC 13th Street heeft, maar geen idee bij welk pakket.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
13th street gaat per 1 juni weg bij UPC/Ziggo als ik hun info goed lees.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
13th Street, E! Entertainment en SyFy gaan alleen bij UPC (oftewel het deel van het Ziggo netwerk dat voorheen UPC was) omdat UPC geen overeenkomst kon maken met NBC Universal, bij de oude Ziggo aansluitingen blijven deze zenders nog wel te zien omdat die nog gebaseerd is op eerdere afspraken.
Zie (o.a.): http://www.totaaltv.nl/nieuws/19156/kpn-alternatief-voor-upc-inzake-13th-street-en-syfy.html
De vraag is natuurlijk voor hoelang, dan wel dat ze weer terug komen op de vm. UPC aansluitingen, maar dat is niet bekend.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die zitten alleen in een betaald pakket. Voor 15 euro per maand kan je die erbij kopen bij KPN, Trined en diverse andere aanbieders. Dan heb ik het over glasvezel alles in 1 pakketten, voor nog geen 60 euro.
capthavoc
8 jaar geleden
volgens mij heeft telfort een andere crime zender in het pakket, als je RTL crime kan missen is dat misschien een optie
is wel een extra pakket met sci fy en13th street

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Upc heeft geloof ik een pakket waar die zenders inzitten geloof ik. Maar aangezien upc nu samen gaat met ziggo schiet je daar niets mee op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En zoals hierboven al gesteld is gaan ze verdwijnen bij UPC. Bovendien als je nu Ziggo-aansluiting hebt kan je geen andere kabelprovider kiezen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding