Hoeveel voorrondes zijn er bij The Voice kids?

Als je maar de blind auditions doorwilt, hoevaak moet je dan opnieuwe een liedje insturen voordat ze daadwerkelijk zeggen dat je naar de blind auditions mag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
9.5K

Antwoorden (1)

In "The Voice Kids" krijgt iedereen van 8 tot en met 14 jaar de kans om zijn of haar zangtalent te laten horen. Een deelnemer aan Goeie Vraag is tenminste 16 jaar oud. Op Goeie Vraag zul je dus geen kandidaat treffen die aan die audities heeft meegedaan en kan vertellen hoeveel voorrondes er zijn. Dus is het zoeken naar informatie daarover op internet.
En dat lukt: er zijn drie voorrondes waar een kandidaat doorheen moet zien te komen voordat hij of zij mag deelnemen aan de eerste televisieronde. Dan zijn er al duizenden gegadigden achtergelaten!
Amadea
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Er kunnen natuurlijk wel (groot)ouders zijn op GV die het weten. Zo gek is het niet om het hier te vragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En van de kids van het eerste seizoen zijn er inmiddels ook al een aantal die boven de 16 zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beetje flauw beginstuk eerlijk gezegd. En het geldt hier toch voor heel veel vragen dat er niemand zelf bij is geweest? Grotendeels komen antwoorden van bronnen op internet, jij en ik zijn daar dan misschien beter is dan sommige vraagstellers.