Wat is de naam van de balk onder een interview met de naam en de functie?

Ik ben bezig met het bewerken van een interview, nu wil ik weten wat de naam van zoon balk onder een persoon met zijn naam en functie is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
4.6K

Het beste antwoord

Dat wordt een 'lower third', 'caption' of 'Aston' genoemd.

De naam Aston komt van Aston Broadcasting Systems; het bedrijf dat de eerste apparatuur leverde om deze 'lower thirds' te kunnen maken.
Ik heb hier geen Nederlandse term voor kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is een titelbalk