hoe heet die kinderserie vroeger op Zappelin of Ketnet waar er van die dikke pluizige poppen in speelden , rond en in alle kleuren?

Het kwam meestal na Bumba op Zappelin of Ketnet. De poppen waren in alle kleuren en ze konden niet praten. Ze waren heel pluizig en rond met een gezicht, soort aliens ofzo maar wel vrolijk. Je kon er vroeger ook poppen/knuffels van kopen bij de intertoys. De poppetjes lijken een beetje op de trollen van ti ta tovernaar

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
4.8K
Antoni
8 jaar geleden
Kijk eens op de lijst van programma's van Zappelin: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_programma%27s_van_NPO_Zappelin.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het vannacht gevonden, het heet Boohbah!

Het beste antwoord

Dat Britse kinderprogramma over sprankelende atomen die zich opladen met het geluid van lachende kinderen heet "Boohbah". Het werd in 2004 in Nederland uitgezonden.
Het programma werd ontworpen om fysieke actie bij de jonge kijkers aan te moedigen. Er worden verhalen en bewegingen in gecombineerd om resultaten te leren voorspellen. Boohbahs, vijf atomen van macht, licht en pret reizen in hun Boohball rond de wereld. Er vindt actie plaats door het geluid van blazen en door het woord "Boohbah" te gebruiken. Kinderen vinden het een leuk programma omdat ze kunnen raden welke Boohbah zal verschijnen en wat er daarna zal gaan gebeuren.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel!!!!!!!!!!!!