Waar diende het linkerdeel van het Flodderhuis voor?

In het linkerdeel van Flodderhuis werd nooit gefilmd. Wie weet waar deze ruimte voor diende?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het huis van de familie Flodder was geen bestaand huis, maar een decorstuk. De hele straat stond op de set van het filmbedrijf, op de Bolderweg 22 in Almere. De huizen waren van binnen leeg en gestut. In het huis van de familie was alleen de hal ingericht. Dat was gedaan voor de opnames waarin de Flodders naar binnen of naar buiten gingen. Voor de rest werden de opnames in het huis gefilmd in de studio's van de zogeheten First Floor Film Factory, het bedrijfspand van de producent.

Het linkerdeel van het Flodderhuis diende dus alleen om de aanblik van een luxe villa te creëren, maar was verder een lege ruimte.
Amadea
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Plus voor je research!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw antwoord