Waar kan ik Modern Family zien?

Ik wil de serie Modern Family graag kijken maar weet niet op welke site/met welk programma/o.i.d. ik dat moet doen. En als het een betaald iets is, is dat dan betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.8K
dudemeister
8 jaar geleden
Netflix heeft op dit moment 4 siezoenen erop staan. de 5e zit er aan te komen. NF kost wel plm €8 per maand maar er is genoeg te zien. google eens op naam serie online + subs je vindt een hoop series zo

Antwoorden (2)

Dat kan met Kodi
Dat is gratis
Even downloaden
En dan op YouTube kijken
Hoe de instellingen en ondertitels werken

Veel succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Modern Family is te zien op televisiezender RTL5.

Vandaag, op dinsdag 7 juli 2015, kan je een aflevering van de serie kijken om 16:30 uur.

Toegevoegd na 2 uur:
Voor de volledigheid: RTL5 zendt van maandag tot en met vrijdag iedere dag een aflevering van Modern Family uit om 16:30 uur.
Antoni