Hoe heet het tv programma waarbij kinderen het huis verbouwen?

Hoe heet het tv programma waarbij de ouders weggestuurd werden en de kinderen het huis verbouwde naar hoe zij het wouden hebben? Het is een best oud en volgens mij ook amerikaans programma.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
6.9K

Het beste antwoord

Volgens mij was dat "Mamma, ik heb je huis verbouwd" (niet erg aansprekende titel die ook niet erg blijft hangen) , het oorspronkelijk Britse "Home on their Own" .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit programma heette "Huis op Stelten". Het was een achtdelige serie uit 2004, gepresenteerd door Jochem van Gelder en uitgezonden door de NCRV, waarin kinderen onder leiding van stylist Erik Vernieuwe en uitvinder Paul Theijn in twee dagen hun huis naar eigen inzicht verbouwden en opnieuw inrichtten terwijl hun ouders in een hotel verbleven.

Het programma werd ontwikkeld en geproduceerd door TéVé Holland.
Antoni
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh, dat zou ook nog kunnen ja, was ook zoiets.