zie je in de zaal wel iets van darts?

Op tv zie ik wel eens rapportages van dartswedstrijden. Maar de camera zit er heel dicht op. Als je in de zaal bent zie je dan eigenlijk wel iets van de wedstrijd?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op een scherm gok ik.
jc54
8 jaar geleden
Goed gegokt.

Het beste antwoord

Inderdaad, in een grote zaal zie je verrekte weinig van dat kleine pijltje. Maar daarom hangen er doorgaans - zeker bij grote toernooien - schermen waarop je het bijna net zo goed kunt volgen zoals op de televisie ;-)
Uiteindelijk ga je natuurlijk niet om dat pijltje precies te kunnen volgen, maar voor de sfeer. Eigenlijk zoals bij elk sportwedstrijd, want ook een "grotere" sport als voetbal zie je veruit het beste op een klein schermpje .