waar is gotham ineens gebleven (veronica, zondagavond)?

net nieuw seizoen begonnen, een paar afleveringen gezien, en ineens is ie weg. Staat ook niet bij andere dagen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
Waarschijnlijk keken er niet genoeg mensen naar en is het er uit gegooid
dudemeister
8 jaar geleden
net als met Revolution - na 2 afl. new sz - en stoppen maar

Antwoorden (1)

Dat heeft de zender afgelopen februari al bekendgemaakt. De serie zorgde niet voor het succes waar Veronica op had gehoopt, de kijkcijfers vielen erg tegen. Ze hebben het nu nog een tijdje geprobeerd met dubbele afleveringen, maar er nu blijkbaar toch definitief de stekker uit getrokken.

Er zijn Blue-Ray videodiscs van te koop, dus op die manier kan je de vervolgafleveringen toch nog te zien krijgen.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dank voor de linken. In de eerste link van februari staat inderdaad dat ie van de buis is gehaald dit voorjaar: dat hebben we toen gemerkt. Maar een paar weken terug is ie opnieuw begonnen met nieuwe afleveringen. Volgens jouw link van 7 september zouden ze gewoon verder gaan. In de Veronica gids stond ie ook gewoon aangekondigd, net als in de programmagids in de krant.