Welke acteur speelt deze piet?

Het is de gele piet op de afbeelding aan de rechterkant, ik heb geen idee hoe hij heet maar hij komt best vaak voor in het sinterklaasjournaal

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
4.4K
Amadea
8 jaar geleden
Er is geen gele Piet in beeld. Wie bedoel je nou?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
geel pakje, de rechterpiet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
okergeelXD
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zwarte Piet, geel pakje...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja ja sorry ik dacht ja ze zijn allemaal zwart dus als ik gele piet zeg springt ie er wel uit ;)

Antwoorden (1)

Hier staan de namen van de Pieten: http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Sinterklaasjournaal . Als ik hun foto's vergelijk dan vermoed ik dat het Dick van den Toorn betreft.

Toegevoegd na 22 minuten:
Kennelijk toch niet goed vergeleken, nu het Bob Fosko blijkt te zijn. Lastig, om geschminkte gezichten van elkaar te onderscheiden!
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja dat is die piet aan de linkerkant haha
maar ik zal ff op de link kijken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het is bob fosko heb ik op die site gezien :)