waar kan ik een oud reclamefilmpje vinden, van Lotto, "Amy, ben je boven?"

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
25.8K

Antwoorden (1)

Dat filmpje is van de Bank Giro loterij en niet te vinden. Ik heb daar al jaren een discussie over met mijn man.

Ik roep dat het van de Bank Giro loterij is en mijn man zegt van niet.

Filmpje in mijn herinnering:
Man staat in de bus en verteld iets over geld en maakt steeds het geluidje "hum" na een zin. Dan zegt hij op het eind "Ga je 's ochtends gewoon naar je werk, ben je 's avonds misschien ineens wel multimiljonair, heb je toch mooi een dag voor niets gewerkt" dan gaat hij zijn huis in en kijkt rond, huis is leeg. Dan roept hij "Amy...ben je boven?"

Dat filmpje zoek ik al jaren om mijn gelijk te bewijzen. Het is er niet :-(
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
En nog een extra weetje: de man heet Henk.
Amadea
8 jaar geleden
Dan is het niet te hopen dat mevrouw hr.V's echtgenoot Henk heet...