Wat zijn goede, legale Netflix alternatieven?

Aangezien aanbieders zoals Netflix, Amazon, iTunes etc.. steeds populairder worden wil ik me hier toch meer in verdiepen.

Mijn vraag is, hoe zit het qua aanbod, en wat zijn alternatieven voor Netflix?
In Amerika zijn er nu programma's die worden uitgezonden zoals The Flash, Arrow, Elementary en Game of Thrones (series die ik in het verleden via Nederlandse tv heb bekeken).
Hoe recent is het aanbod van dit soort programma's die nog lopen in Amerika?

Blijven we achterlopen net als met de Nederlandse zenders? Of is er een mogelijkheid om deze series eerder te bekijken op een legale manier?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Je kan je in België abonneren op Play of Play More van Telenet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas woon ik niet in België.