Wie weet van welke tv-serie Nana Mouskouri de titelsong zong?

De serie was als ik me goed herinner in de jaren 70 op tv. De serie ging over een schilder. Meer kan ik me niet meer herinneren alleen dat ik de titelsong zo mooi vond.

8 jaar geleden
in: Televisie
4.6K

Het beste antwoord

Bedoel je Mistral's Daughter?
Daar zong ze "Only love".

Toegevoegd na 5 minuten:
Gebaseerd op de gelijknamige bestseller van Judith Krantz volgt deze film de drie generaties adembenemende roodharige dames Maggy, Teddy en Fauve, geboren voor het schandaal, voor het succes en de liefde voor één en dezelfde man: Julian Mistral. Deze geniale schilder vol hartstocht loopt als een rode draad door het leven van de drie vrouwen.
SimonV
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Die serie bedoel ik. Ik dacht dat de titel van het lied gelijk aan die van de serie was maar dat had ik dus mis, inderdaad Only Love heette dat lied. Bedankt voor uw antwoord.