Er bestaan meerdere biografieën Over Justin Bieber, zoals die van Sarah Parvis en Ellen Bailey. Zelf heeft hij ook 2 boeken geschreven: First Step 2 Forever : My Story en Just Getting Started. De boeken gaan over zijn leven en hoe hij zo ver is gekomen. Die laatste twee zijn (nog) niet in het Nederlands verkrijgbaar.
Verder is er nog een boekje met de bladmuziek van zijn cd My World voor de piano, ook in het Engels.
Op bol.com kan je veel boeken vinden over Justin Bieber, zie link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, deze bestaan. Hij heeft zelf twee boeken geschreven (First Step 2 Forever: My Story en Just Getting Started. Ook zijn er verscheidene biografieen over hem geschreven.