Hoe worden de horoscopen in tijdschriften en kranten gemaakt?

Ik geloof er niet in, maar vraag me wel af hoe de horoscopen worden gemaakt.. Rekent een deskundige deze elke week uit, is er een redactielid die ze verzint of bestaan hier inmiddels computerprogramma's voor...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik heb ze zelf weleens voor een magazine geschreven... En heb niet echt heel goed in de sterren gekeken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een redactielid met een grote dikke duim maakt ze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een natte vinger, een kop koffie en een boek met trefwoorden die iedereen wel raken.
Favoriet: Gewicht, financiele positie, familieleden, relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ooit gelezen dat ze al voor een jaar worden gemaakt,het is grappig om te lezen en er is altijd wel n vis,ram,boogschutter etc waar het bij uitkomt. Als je een betrouwbare horoscoop wilt hebben ga dan naar iemand die erin gespecialiseert is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zijn mensen voor die beschikken over veel fantasie. En als ze naar de sterren gaan kijken, neemt hun fantasie alleen maar toe. Het is pure onzin, maar ze verdienen er goed aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met veel fantasie en een goed beeld van wat de doelgroep wil lezen.