kan je ook films vanaf dvd naar itunes (ook al is het een video ts bestand) verplaatsen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee dat gaat niet je moet er een mp4 bestand van maken en dat lukt alleen met een programma'tje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst omzetten naar een geschikt formaat en resolutie met bijv. Handbrake (gratis)

http://handbrake.fr/
13 jaar geleden
Utrecht
13 jaar geleden
Dit programma ken ik niet: aan de naam af te leiden zou dat wel moeten kunnen.
Als het freeware is: installeren en proberen!