Wie moeten we geloven.

onder het mom van kennisvermeerdering vraag ik het even zo.
internet suggereerd nu dat Michael Jackson is overleden.
van wie moet het bericht komen voor ik en jullie het kunnen geloven

rtl is nu extra live zou dat wat zeggen?

nou Michael rip dan maar. this is it.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Van betrouwbare websites (van omroepen en kranten) als:
www.cnn.com
www.bbc.co.uk
www.anp.nl
www.nos.nl
www.volkskrant.nl
www.nrc.nl
Antoni
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Toen www.nu.nl met de berichten kwam, vond ik het toch wel erg geloofwaardig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof er niks van, tot het tegendeel bewezen is.

Toegevoegd op 25-06-2009 23:58:34
Update 23:46:
Zojuist is het bericht binnen gekomen dat Michael Jackson op 50 jarige leeftijd is overleden. Hij liet drie kinderen na: Michael Joseph Jackson, Jr., Paris Michael Katherine Jackson en Prince "Blanket" Michael Jackson II.

Toegevoegd op 26-06-2009 00:06:00
Blanket, die naam blijft echt bizar

Toegevoegd op 26-06-2009 00:57:49
Nou het tegendeel is bewezen dus ik geloof het..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inmiddelsmag je de berichten geloven ; sky news en BC hebben het officieel bevestigd, alsook CNN inmiddels. Op het engelse fanclubforum zijn mensen met meer ingangen, en ook die hebben een paar minuten geleden met de grootst mogelijke tegenzin het nieuws bevestigd.

Toegevoegd op 26-06-2009 00:01:38
Over zijn algemeenheid zou ik zeggen : zodra het door een grote nieuwszender bekend wordt gemaakt.

Toegevoegd op 26-06-2009 00:22:46
Reuters meld het inmiddels ook '; die zijn wel vrij betrouwbaar dacht ik. Pas op ; de pagina's moeten inmiddels allemaal effe laden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon afwachten, slaap lekker. Michael was eigenlijk al lang dood, want hij leefde toch niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bron van het verhaal dat hij dood is, is TMZ.com. Dat is niet zomaar een blog, maar een tamelijk bekende en goed geinformeerde 'gossip site.' Je kunt het dus voorzichtig gaan geloven... het is in ieder geval niet door een willekeurige blogger ergens uit zijn duim gezogen.

Toegevoegd op 26-06-2009 00:45:38
Inmiddels bevestigt BBC News het nieuws: hij is dood. En die geloof ik wel. Hun bron is me duister, maar het zal kloppen.

Toegevoegd op 26-06-2009 00:47:34
Condoleances aan familie en fans. Zoals de katholieken zeggen: moge hij in de dood de vrede vinden die hij bij leven niet had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Ik hoor nu pas voor het eerst van www.tmz.com . Ik kan er niet over oordelen, maar in ieder geval bedankt voor je informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BBC citeert nu TMZ, en de L.A. Times die het nieuws ook brengt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reuters brengt het nu ook.....
http://www.reuters.com/article/entertainmentNews/idUSTRE55O6AK20090625
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CNN heeft het nieuws veranderd in een COMA http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/06/25/michael.jackson/index.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cnn zegt inmiddels ook dood volgens rtl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, CNN heeft bevestigd. Daarmee kun je er vanuit gaan dat het waar is. Sneu....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.cnn.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bron van het doodsbericht is de Associated Press. Daar vaart iedereen nu op, en dat zal hoogstwaarschijnlijk terecht zijn.
Van hemzelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het staat nu overal ik hoop voor hem dat het onzin is. Waarschijnlijk duurt de bevestiging nog even.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal wel waar zijn, want het snelste medium van deze aarde laat het afweten:
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het snelste en één van de minst betrouwbare en meest wispelturige. Grappig, en tekenend, dat ze hierdoor over capacity raken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.nu.nl/algemeen/2030350/michael-jackson-overleden.html
Overleden:
http://www.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/06/25/michael.jackson/index.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het algemeen zou ik antwoorden op: Wie moeten we geloven?

Geloof niemand, maar dan ook niemand, en ook mij niet en bovendien ook jezelf niet... Jezelf niet geloven is het moedigste wat er is... En als je erin slaagt om jezelf niet te geloven dan spat geloof als persoonlijke bezigheid uit elkaar, en bestaat het gewoonweg niet meer in jouw beleving... En dan komt er iets anders voor terug, maar dat laat ik aan de lezer over, wat dat dan is, maar geloof niet wat ik zeg...

Terug naar deze vraag: Ik geloof er niets van dat Michael Jackson dood is. Ik geloof er ook niets van dat Michael Jackson leeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het wordt wel gezegd maar ik geloof het nog steeds niet..evemin dat ik geloof dat de sellerie salade volgende week bij de AH in de aanbieding is..ik bedoel ok. je ziet een body bag..daar kan ook kabouter PLOP inliggen..wie zegt dat ie dood is? heb jij hem gezien? was je dr bij..neen....