wie weet een site waar je nieuwe muziek kan zien?(bekende zangers/zangeressen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Muziek zien?

Het beste antwoord

Als je echt de nieuwste muziek zoekt, raad ik je deze aan:
http://www.viperial.com/

Hier vind je elke dag de nieuwste liedjes & videoclips!! Momenteel bekijk ik bijvoorbeeld de nieuwste videoclip van Jessie J en David Guetta - Laserlight (zeker niet ouder dan 24uur)!

Ik bekijk elke dag wel even op om te kijken of er nog een leuke nummers tussen zit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is voornamelijk Hiphop, R&B en rap, maar ook weleens pop dance en andere muziekgenres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yeah bedankt , net wat ik nodig had(:

Andere antwoorden (3)

Op www.weekplay.nl. Daar is heel veel nieuwe muziek te vinden. Ook de top 40 uit verschillende landen zijn er te vinden. Dus een beetje van alles wat =D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrijwel alles is tegenwoordig te vinden op YouTube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://3voor12.vpro.nl/#!/luisterpaal.htm
Het zou zomaar kunnen dat je deze site wel leuk vindt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op deze site staat o.a.: `Beluister de nieuwste albums`