Hoe heet het liedje van de reclame van De WNF Oceanen Campagne?

De reclame is zo nu en dan te zien op tv. Ik vind de reclame en de muziek prachtig! Maar hoe heet het nummer op de achtergrond?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe heb jij deze video hier gedownload?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door de link vanaf youtube onder de vraag te plakken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://content.bitsontherun.com/previews/3mVgukvh-vc039nsk Als ik dat doe dan krijg ik alleen de link te zien,zoals hierboven maar niet de video.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat komt omdat dat een reactie is.

Antwoorden (1)

mocht je deze videoclip bedoelen?
https://www.youtube.com/watch?v=xCaFnepIXRo

Dan heet het liedje: World of Bleu -door- wyke van weelden

Toegevoegd na 58 seconden:
Het staat tevens in de informatie onder het filmpje op youtube.com
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
World of Blue door Wyke van Weelden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt! Ik zie het er nu ook staan, stom van me ; )