Kan ik Ziggo TV opnemen zonder abonnement ?

Hallo,

Ik had een vraag over het opnemen en pauzeren van mijn digitale tv.

Zelf heb ik een abonnement bij Ziggo zonder de extra optie om te kunnen pauzeren/opnemen.

Ik had gelezen dat je bijvoorbeeld met een PVR zoals de cisco 8485DVB HD PVR je toch je favoriete televisie programma's kunt opnemen en pauzeren, zonder daarvoor extra te hoeven betalen bij Ziggo.

Is dit echt mogelijk?

Mvg
Martijn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan inderdaad met die Cisco, of met bijvoorbeeld de Humax 5200c. Je neemtdaarmee programma's op op je eigen harde schijf. Als je een gewoon abonnement hebt bij Ziggo, kun je hiermee zonder extra kosten opnemen.
bamibal