wat is een goed en gratis programma om een dj track te maken?

Ik zoek een gratis programma om een dj track te maken zo iets al fl studio. Maar dan gratis. ( moet wel gewoon legaal zijn )

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Vaak krijg je waar je voor betaalt. Persoonlijk vind ik dat gratis software net niet zo mooi werkt dan vergelijkbare, betaalde software. (bijvoorbeeld als je GIMP met photoshop vergelijkt) Als je een mac hebt, heb je als het goed is Garageband. Werkt super makkelijk, klinkt goed en werkt als een trein.
Verder heb ik wel is gehoord dat Reaper gratis is. Zelf heb ik een keer via marktplaats Reason gekocht, en via de site de licentie overgezet. Dit is vaak wel een gok. Verder kan je ook kijken naar Linux multimedia studio, dat is gratis. https://lmms.io/
En volgens mij lijkt dit behoorlijk op fruityloops. Audacity is ook gratis vind ik zelf niet fijn voor productie.