Ik zoek de titel van een film, waarin een bank word overvallen, daarbij word geen geld, maar bewijs van het foute verleden van de directeur meegenome?

De directeur zou tijdens de tweede wereld oorlog zich verrijkt hebben door zaken te doen met Duitsers.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de kromme vraag, maar door de maximaal 150 tekens en de fucking richtlijnen die een vraagteken verplichten ziet het er nu zo uit

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Antoni
8 jaar geleden
"Hoe heet de film over een bankoverval waarbij geen geld, maar bewijs van het foute verleden van de directeur wordt meegenomen?" lijkt mij een prima vraag binnen 150 tekens. Het lijkt mij trouwens een spannende film. + 1 voor je vraag!

Het beste antwoord

Hier heb je hem: Inside Man uit 2006 van Spike Lee met Clive Owen, Denzel Washington, Jodie Foster en Christopher Plummer die de bankdirecteur speelt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zag de vraag en dat was de eerste film die me te binnen schoot. Heb hem al een tijd geleden gezien. Erg goede film, vind ik.