In de serie "kinderen geen bezwaar" is een aflevering waarin Gerard van Door het heeft over "monniken in Tibet" Welke aflevering is dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2008, 4e aflevering
SimonV
7 jaar geleden
Nee.
Als je googelt op
"Kinderen Geen Bezwaar 2008" youtube
krijg je de volgnummers te zien waarop de opnames van de cast zijn gemaakt. Bij nr. 4 lees je "Vrijdagavond 11 januari 2008. Handtekeningen en Tibetaanse monniken" maar dat heeft niets met het nummer van een aflevering te maken. https://www.youtube.com/watch?v=FGFZFAxwdgw
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Kinderen_geen_bezwaar Misschien kan je met het doorlezen van de enkele regel op de juiste aflevering komen.

Antwoorden (1)

In die van 11 januari 2008, weet niet precies welk nummer.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Hoe kom je dan aan die datum?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je er op googlet klop het wel.
https://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=&oq=&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACAW_nlNL526NL526&q=kinderen+geen+bezwaar+%2b+monniken+van+tibet&gs_l=hp..0.41l72.0.0.0.4360...........0.
Amadea
7 jaar geleden
Dat bedoel ik, dan staat er ook bij dat het de vierde aflevering van 2008 is. Dus als je de datum kunt vinden heb je ook het nummer!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee klopt niet!
Ik heb hem nog niet gevonden!
SimonV
7 jaar geleden
Even de reacties bij de vraag lezen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb ik gedaan! Dat is hem niet!
Amadea
7 jaar geleden
In de reacties op de vraag staat geen andere informatie dan hier...