Voor sommige mensen is koffie drinken een dagelijkse gewoonte waar men eigenlijk niet bij stilstaat.

Daarbij is het verslavend. Dit komt door de cafeine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

omdat het lekker is...
omdat het je wakker maakt...
omdat het verslavend is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
helemaal goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Omdat sommigen daarvan kunnen genieten......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er cafeïne in zit waardoor je je na 20 minuten drinken beter kunt concentreren.

En het is ook gewoon lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de vraag vaak is : wil je koffie? …. en als je iets anders wilt er niets is, behalve een glas water, soms nog thee.

Ik drink ook koffie en vroeger dronk ik het nooit. Toen de stress toenam in de zaak etc. ben ik koffie gaan drinken. Ook omdat anderen het ook deden en het een soort rustpauze werd op bepaalde delen van de dag.

Nu heb ik m' n eigen bedrijf en drink veel minder koffie. Het personeel drinkt liters. Misschien hebben zij nu stress…. maandag eens vragen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het bij mij een laxerende werking heeft. Zonder koffie duurt het dagen voordat...