Wat zijn jullie ervaringen met de nep nespresso cups van Douwe Egberts?

Ik heb deze laatst aangeschaft en bij mij druppelt het in zo'n kleine druppels dat mijn koffie koud is als het bakje vol is terwijl ik dit met nespresso cups nooit heb. Nu vraag ik me af of ik wat verkeerd heb gedaan (gewoon net als de andere cups geplaatst en aan gezet) of dat dit vaker voorkomt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hhaha 'nep'.

Het beste antwoord

Je doet niks verkeerd, bij mij lopen die van Douwe Egberts ook een stuk langzamer door! Van koude koffie heb ik geen last, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er een flinke scheut hete melk bij doe ;-) Voor de prijs hoef je die van Nespresso trouwens niet te laten; ze zijn bijna even duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig, ik had al ontkalkt maar hij blijft langzaam doorlopen dus ik was al bang dat er wat met mijn machine aan de hand was. Ik bestel vanaf nu gewoon weer de nespresso cups want prijs-kwaliteit verhouding zijn die gewoon de beste. groetjes Pukje

Andere antwoorden (5)

mijn ervaring is, dat het cupje gelijk in het afvalbakje terecht komt. dus geen koffie. maar als hij blijft zitten loopt het water wel goed door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik merk in verwerken geen verschil.

maar gezien de prijs (die nauwelijks lager is) de onzinnige verpakking en de smaak die slapper is. Hou ik het bij de "echte"

(ps ik drink de sterkste)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben 2 smaken van DE geprobeerd, maar vinden beide de smaak erg slap. Smaakt naar gewone koffie. Verder inderdaad erg langzaam doordruppelen.
Volgende keer bestellen wij weer de orginelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smaak vind ik toch niet zo geweldig. Bij erg trage doorstroming zou ik je Nespresso apparaat toch eens ontkalken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij loopt wel iets langzamer, maar niet opvallend traag. Laat je machine eens lopen met enkel wat schoonmaakazijn en daarna met alleen water. Dit helpt enorm!

En voor de smaak.. tja dat is ieders eigen. Mijn vriend vindt ze fantastisch en ik vind het een bakkie leut met minder smaak..