Moet je een blender schoonmaken wanneer je een andere smaak milkshake gaat bereiden? Of kun je die restjes gewoon in de kan laten zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (3)

Het kan wel. Of het ook lekker is, tja, dat is persoonlijk. Ik zou het gewoon schoon maken, wel zo lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even heet water in de blender doen en aanzetten. Spoelt alles goed schoon. Klusje van nog geen minuut.
Laten zitten kan geen kwaad, maar kan de smaak beinvloeden van jouw nieuwe creatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan natuurlijk wel, maar dan moet de smaak van de 1ste shake natuurlijk wel lekker zijn gemixt met de volgende. maar kleine kans dat je er veel van proeft, want die restjes zijn bijna niks