Hoe lang kan je een geopende fles Apelkorn van Berentzen bewaren in de koelkast?

Nou de vraag zegt het al. Ik heb dus een fles Apfelkorn in de koeling liggen, waar nog redelijk wat in zit. Graag zou ik willen weten hoe lang zo'n fles geopend goed blijft in de koelkast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
16.4K

Antwoorden (3)

Dat blijft lang goed hoor,reken maar op 8 a 9 maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die blijft nog erg lang goed. Zeker gekoeld nog wel een maandje of 10. Daarna gewoon je zintuigen gebruiken. Ruiken en misschien een heel klein beetje proeven. Dan weet je het zeker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterke drank kan bijna niet bederven door de hoge concentratie alcohol