nadat je voor de eerste keer alcohol drinkt tast het dan je geheugen/emoties aan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Nee hoor, zo giftig is dat nu ook weer niet... Maar onderschat het goedje niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op het moment dat je alcohol in je lichaam hebt wél.
Maar het is niet zo dat je na 1 keer alcohol drinken zal merken dat je geheugen minder wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het laat emoties vrij stromen. Let wel het is maar tijdelijk. Daarom kan het verslavend zijn. En teveel is nooit goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er erg aan hoeveel je die eerste keer drinkt.

Van een enkel fluitje pils zul je echt niet ineens black-outs krijgen of een 'ander mens' worden.

Sla je meteen de eerste keer aan het comazuipen, tja, dán kan het dat je de volgende dag niet meer weet dat je je vreselijk agressief (of hoe je ook reageert op alcohol) hebt gedragen.