weet iemand of het product Kool-aid (de orginele) ook in NL te krijgen is?

ik heb het drankje in new york gedronken en kon er geen genoeg van krijgen, nu zoek ik exact hetzelfde (niet gewone ranja maar echte Kool-aid) weet iemand of je deze gewoon bij een winkel kan kopen>??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
3.6K

Het beste antwoord

ik heb ze thuis ook
je vind ze in supermarkten, ik in de lidl, maar ik weet niet of ze er nog zijn

Toegevoegd na 36 minuten:
maar ik woon in belgie
dus ik weet niet of dat in NL ook is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij elke lidl of alleen in een bepaalde woonplaats?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij elke lidl denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnks nu kan ik weer genieten van K-A

Andere antwoorden (2)

Ik heb ze in de supermarkt zien liggen in de bazaar van beverwijk..98% zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij www.americangoodies.nl kun je ze online bestellen.
AlphaLimaSierra