Waarom smaakt aloe vera zo bitter en het aloe vera met groene thee drankje zo zoet?

Vandaag had me vader een paar aloe vera bladeren in een blender gedaan en ik had een slok geproefd. Dit smaakt dus belachelijk bitter en smerig. In de supermarkt daarentegen is een bepaalde aloe vera met groene thee extract dat juist erg lekker smaakt. Hoe kan dit? Het is een groen flesje waarin groene vlokken dwarrelen. Het ligt niet aan de koolhydraten, omdat je ook een "zero" variant hebt van dit drankje, die ook zoet smaakt.

Toegevoegd na 9 minuten:
dit is het drankje dat ik bedoel
http://www.aloeveradrinks.nl/tropical-aloe-vera-zero-500ml.html

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je rauwe Aloe Vera eet, ga je gigantische diarree krijgen! Dat spul is helemaal niet bedoeld om op te eten. Sommige freaks gebruiken het als zuiveringshapje.

Antwoorden (1)

In de plant zitten geen suikers, in het drankje echter wel.. Er zit dan geen vet etc. in, maar het zou je verbazen hoeveel suiker er in zit!