In de Chinese winkel, of anders in toko's

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook in Nederland kun je Bubble Tea krijgen, moet je wel in de grote steden zijn. Ga bijvoorbeeld naar A-Fusion Food & Drinks. Dit is een super trendy fusion restaurant met een creatieve mix van Aziatische smaken, gelegen op de Zeedijk 130 in Amsterdam. Of ga naar Bloemies Sidewalk Café op het Singel 457 (1e verdieping Kalvertoren) ook in Amsterdam. En in Rotterdam kun je terecht bij Happy Sushi, gelegen op het Kruisplein 42
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk even op de site van de coeliakievereniging. Misschien weten zij het. Het is namelijk een glutenvrij product, dus zij zullen het vaker gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de chinese toko inderdaad.
Zoals Toko Weuro op de Augustijnenstraat in Nijmegen