Krijgt men statiegeld voor plastic melk vlessen van 2 liter bij Jumbo?

fotos toegevoegd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
4.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staat dat niet op het etiket? Normaal is het zo bij statiegeldflessen dat dat erop staat. met het bedragje dat je terug krijgt. Misschien kan je ook eens op de kassabon kijken. Voor zover ik weet is het ook zo dat als je statiegeld terug krijgt voor een fles, je dat statiegeld eerst betaald hebt bij de kassa en dan staat het apart vermeld op de kassabon. Dan staat er eerst het bedrag wat je betaalt voor die fles en meteen daaronder het statiegeld bedragje wat je weer terug krijgt als je de fles weer terug inlevert.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
als hij niet in de vlessenautomaat past, krijg je geen statiegeld

Antwoorden (4)

nee dit zijn geen polyethyleentereftalaat (pet) flessen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat kun je zien als je op de bon kijkt toen je de melk kocht. Daar wordt geen statiegeld in rekening gebracht en dan krijg je ook niks terug.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er staat geen bedrag op de fles, en in het algemeen worden dit soort melk-flessen niet aangenomen door winkels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee omdat dit geen frisdrankfles is en deze worden meestal niet aangenomen er staat op de verpakking ook niks over statiegeld maar je kan het altijd proberen